Breng overzicht en rust in jouw verhuizing aan.

Hulp bij verhuizen

Een verhuizing kan stressvol en chaotisch zijn maar tegelijkertijd biedt het juist een perfecte kans om te ontspullen en je leven te vereenvoudigen. Dit is precies waar Dutch Simplicity jou bij kan helpen.

Ontspullen in de huidige woning alvorens te beginnen aan het inpakwerk scheelt uiteindelijk veel tijd en geld gedurende het gehele verhuistraject.

Het gaat er daarbij om bewuste keuzes te maken over de spullen in huis. Wat neem mee naar je nieuwe woning en wat niet? Hier help ik je bij door structuur aan te brengen in het opruimproces en goed met je mee te denken. Te allen tijde staan jouw eigen persoonlijkheid en voorkeuren centraal, ik ben er niet om jou iets op te leggen maar om te helpen.

In de nieuwe woning ben ik jou graag van dienst bij het uitpakken en organiseren van de verhuisde spullen. Het gaat om het bepalen van de beste plek om iets te bewaren alsmede om hoe het opgeborgen wordt. Soms zijn er bepaalde bakjes of andere organize producten nodig waarbij ik je graag help deze uit te zoeken.

Samen werken we aan een kalm en functioneel nieuw thuis. Een ruimte welke onrust verminderd en gelegenheid voor ontspanning biedt.

Doordat we een aantal werkafspraken plannen en ik op de afgesproken tijden met een glimlach voor je deur sta, komt het traject vanzelf ten einde. Stress proberen we te vermijden en ruimte voor aanpassingen is er altijd. We volgen geen strak uitgestippeld plan maar gaan flexibel en zo eenvoudig mogelijk te werk.

Mijn lidmaatschap aan de NBPO staat garant voor kwaliteit en professionaliteit. Mijn geheimhoudingsplicht verzekert jou ervan dat niemand van mij hoort wat wij samen bespreken.

Sessies

Een sessie bestaat uit 3 werkuren in jouw woning, inclusief;

  • Gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek waarin we jouw wensen bespreken en jij al jouw vragen kunt stellen.
  • Reiskosten en reistijd van en naar jouw woning.
  • Kleine materialen (inclusief professionele labels).
  • Gedetailleerd boodschappenlijstje met passende opbergproducten voor jouw ruimte (indien nodig).
  • 0% oordeel / 100% vertrouwelijkheid.

Tarief

EURO 180 per sessie (inclusief bovenstaande lijstje / geen verborgen kosten achteraf).

“Mariska was amazing to work with. We moved and I wanted to get rid of a lot of stuff we accumulated over the years. Together we decluttered our entire home, it was a very rewarding process. Mariska also helped me unpack and get setup at our new place. She is very organized, efficient, trustworthy and kind. Highly recommend!”