Mariska Knuistingh Neven
Professional Organizer

Dutch Simplicity is ontstaan nadat ik in 2014 met mijn man en kinderen naar Canada emigreerde.

In Nederland heb ik na het afronden van mijn studie Sociologie tien jaar gewerkt als HR medewerker. Na ons vertrek brak een tijd van bezinning en nieuwe ervaringen aan door welke ik het bijzondere beroep professional organizing ontdekte.

Een hele praktische bezigheid die van positieve invloed is op iemands leven. Samen werken aan een kalm en functioneel thuis. Een ruimte welke onrust verminderd en gelegenheid voor ontspanning biedt. En elke keer weer bijzondere nieuwe mensen leren kennen en hen de beste service op maat leveren. Ik ben daar erg dankbaar voor.

Na zes jaar Canada verhuisden wij in de zomer van 2020 terug naar Nederland, waar ik nu met heel veel plezier mijn klanten in de regio Den Haag en omstreken van dienst ben.

Zou je met mij over jouw woonruimte willen spreken? Neem dan contact op en boek een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Ik kijk ernaar uit!

“Organization is not about perfection, it is about efficiency, reducing stress and clutter, saving time and money, and improving your overall quality of life”
— Christina Scalise